Vraag over mijn reservering

1. Hoe ontvang ik mijn kaart of inschrijving?
AT Tickets werkt met E-Tickets. 
Deze ontvangt u binnen 24 uur via het emailadres welke is opgegeven bij reservering.
2. Moet ik mijn E-Ticket printen?
Ja, u dient uw E Ticket geprint meenemen. 
Om de kosten te beperken werkt AT Tickets alleen met E-Tickets. 

In de bevestigingsmail is de E Ticket als PDF bijgevoegd. 
Voor het openen van een PDF heeft een PDFviewer nodig. Deze is gratis te downloaden, zoals bijv. Adobe Acrobat Reader.

De geprinte E-Ticket is het bewijs van uw reservering. Deze wordt (deels) ingenomen of gescand bij de entree. 
Omdat uw E-Ticket een unieke code en barcode heeft kunt u de ticket niet 2 keer gebruiken.
3. Ik wil mijn reservering annuleren. Kan dat?
Bij het reserveren van een kaart of het inschrijven voor een project, gelden reserveringsvoorwaarden. 
Indien u binnen deze voorwaarden valt is dit mogelijk. Neem u in dat geval contact op met AT Tickets via het contactformulier.
Benoem duidelijk uw naar, adres, reserverinsnummer en het betreffende evenement bij uw aanvraag.

In alle andere gevallen is het niet mogelijk om uw reservering te annuleren.
4. Ik heb gereserveerd maar geen mail ontvangen.
Dat is vervelend! Controleer eerst uw spam mail. 
Mocht u binnen 24 uur geen mail hebben ontvangen dan kunt u een mail sturen via het contactformulier.

Vermeld u hierbij duidelijk de naam, adres, emailadres, reserveringsnummer en het betreffende concert. Dan krijgt u hierop een reactie.
5. Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?
Klik hier voor de reserveringsvoorwaarden.

De reserveringsvoorwaarden worden ook weergegeven bij de bestelling van een product.
6. Hoe ontvang ik mijn kaart of inschrijving?
AT Tickets werkt met E-Tickets. Deze ontvangt u binnen 24 uur via het emailadres welke is opgegeven bij reservering.
7. Wat is een E-Ticket?

Een E-Ticket is een digitale ticket - in PDF - welke u moet printen en kan laten zien bij het concert/evenement. 
Op de kaart is een unieke barcode, het reserveringsnummer en een uniek nummer te vinden.
Voor het openen van een PDF heeft een PDFviewer nodig. Deze is gratis te downloaden, zoals bijv. Adobe Acrobat Reader.

AT Tickets werkt niet met fysieke verkoop, tenzij anders is aangegeven. 
AT Tickets verzendt geen fysieke tickets.

Sommige organisatoren hebben eigen voor verkoop adressen voor eigen tickets. Kijkt u hiervoor op de website van de organisator van het evenement. Deze is terug te vinden op de eventpagina onder de tab 'Organisator'.

8. Welke betaalmethode
AT Tickets werkt met Ideal als betaalmethode. 
Ideal is veilig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk. 

9. Betaling verloopt verkeerd
De tickets worden pas verzonden wanneer de betaling volledig is afgerond.
Wanneer de betaalprocedure niet goed wordt doorlopen zullen de tickets ook niet verzonden worden. 
U dient dan opnieuw uw bestelling te plaatsen. 

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen via het contactformulier