Vraag over mijn E-Ticket

1. Hoe ontvang ik mijn kaart of inschrijving?
AT Tickets werkt met E-Tickets. 
Deze ontvangt u binnen 24 uur via het emailadres welke is opgegeven bij reservering.
2. Ik heb gereserveerd maar geen mail ontvangen.
Dat is vervelend! Controleer eerst uw spam mail. 
Mocht u binnen 24 uur geen mail hebben ontvangen dan kunt u een mail sturen via het contactformulier.

Vermeld u hierbij duidelijk de naam, adres, emailadres, reserveringsnummer en het betreffende concert. Dan krijgt u hierop een reactie.
3. Moet ik mijn E-Ticket printen?
Ja, u dient uw E Ticket geprint meenemen. 
Om de kosten te beperken werkt AT Tickets alleen met E-Tickets. 

In de bevestigingsmail is de E Ticket als PDF bijgevoegd. 
Voor het openen van een PDF heeft een PDFviewer nodig. Deze is gratis te downloaden, zoals bijv. Adobe Acrobat Reader.

De geprinte E-Ticket is het bewijs van uw reservering. Deze wordt (deels) ingenomen of gescand bij de entree. 
Omdat uw E-Ticket een unieke code en barcode heeft kunt u de ticket niet 2 keer gebruiken.
4. Wat is een E-Ticket?
Een E-Ticket is een digitale ticket - in PDF - welke u moet printen en kan laten zien bij het concert/evenement.  
Op de kaart is een unieke barcode, het reserveringsnummer en een uniek nummer te vinden.
Voor het openen van een PDF heeft een PDFviewer nodig. Deze is gratis te downloaden, zoals bijv. Adobe Acrobat Reader.

AT Tickets werkt niet met fysieke verkoop, tenzij anders is aangegeven.  
AT Tickets verzendt geen fysieke tickets. 

Sommige organisatoren hebben eigen voor verkoop adressen voor eigen tickets. Kijkt u hiervoor op de website van de organisator van het evenement. Deze is terug te vinden op de eventpagina onder de tab 'Organisator'.
5. Hoe ontvang ik mijn kaart of inschrijving?
AT Tickets werkt met E-Tickets. Deze ontvangt u binnen 24 uur via het emailadres welke is opgegeven bij reservering.