Vraag over mijn betaling

1. Betaalmethode
AT Tickets werkt met Ideal als betaalmethode.
Ideal is veilig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk.
2. Betaling verloopt niet goed
De tickets worden pas verzonden wanneer de betaling volledig is afgerond.
Wanneer de betaalprocedure niet goed wordt doorlopen zullen de tickets ook niet verzonden worden.
U dient dan opnieuw uw bestelling te plaatsen.

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.
3. Ik wil mijn reservering annuleren. Kan dat?
Bij het reserveren van een kaart of het inschrijven voor een project, gelden reserveringsvoorwaarden. 
Indien u binnen deze voorwaarden valt is dit mogelijk. Neem u in dat geval contact op met AT Tickets via het contactformulier.
Benoem duidelijk uw naar, adres, reserverinsnummer en het betreffende evenement bij uw aanvraag.

In alle andere gevallen is het niet mogelijk om uw reservering te annuleren.
4. Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?
Klik hier voor de reserveringsvoorwaarden.

De reserveringsvoorwaarden worden ook weergegeven bij de bestelling van een product.